Etalonari – Suport

Etalonari - Suport

 1. Principalele motive pentru o colaborare cu noi :

Suport

  • Laborator de Etalonari cu traditie, in piata incepand din anul 1998 ;
  • Laborator de Etalonari acreditat conform standardului ISO 17025, incepand cu anul 2011, de catre RENAR - Organismul Roman de Acreditare, membru al structurii europene a acreditarii si semnatar al Acordului EA - MLA ;
  • Personal competent, cu indelungata experienta in domeniu, profesionist si inalt calificat ;
  • Certificatele de Etalonare emise in regim acreditat au recunoastere internationala documentata si sunt purtatoare ale simbolului combinat - marca de acreditare ILAC MRA - RENAR;
  • Certificatele de Etalonare au recunoasterea Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta (IGSU) ;
  • Termene minime pentru efectuarea etalonarilor (uzual, 5 zile lucratoare), iar la cererea expresa a clientului, etalonarile pot fi efectuate si in regim de urgenta (1 - 3 zile lucratoare) ;
  • La cerere, serviciile de etalonare pot fi oferite si in regim integrat - tip Door-to-Door (cu transport gratuit pentru Bucuresti si imprejurimi), in anumite conditii;
  • La cerere, serviciile de etalonare pot fi efectuate si On-Site, la sediul clientului, in conditii contractuale prestabilite ;

 

2. Obiectivul principal urmarit consta in obtinerea satisfactiei si a Increderii depline a clientilor in serviciile oferite de noi, prin :

  • Respectarea angajamentelor asumate (termene de finalizare, nivel calitativ ridicat al serviciilor oferite etc) ;
  • Asigurarea si pastrarea caracterului neutru / impartial al activitatilor de etalonare ;
  • Aport tehnologic performant, ce include consultanta, asistenta si suport tehnic, oferta de solutii integrate etc.
  • Mentinerea unei legaturi active cu clientii, monitorizarea continua a nevoilor lor, identificarea potentialelor motive de insatisfactie si corectarea lor in timp real ;
  • Chestionarea periodica a clientilor activi privind calitatea serviciilor oferite ;
  • Zero reclamatii primite de la clienti ;
  • Imbunatatirea continua a pregatirii profesionale a personalului de specialitate ;
  • Neimplicarea in activitati pentru care nu exista competenta necesara sau care ar putea periclita increderea in rationamentul tehnic ori pierderea bunei reputatii, atat a personalului cat si a laboratorului ;

Intro | 1 | 2 | 3 |